sâmbătă, 29 august 2009

Am fost si eu la Madonna!!!


Am auzit atatea rautati si dezamagiri zilele acestea dupa concertul sustinut de Madonna la Bucuresti (26 august 2009). Rautati atat la modul de organizare al spectacolului (asta s-a dorit sa fie, nu?) si la cum s-a prezentat diva.
Cele din prima categorie sunt oarecum normale, doar traim in Romania, si ce ar putea iesi bine din ceea ce facem noi in astfel de domenii (dar cum nu avem un stadion pentru astfel de evenimente, nici nu am putea cere prea mult, nu?). Eu, in locul staff-ului vedetei nu as fi acceptat sa aiba loc concertul in astfel de conditii.
Nu poti sa consideri ca bilete in zona "gazon B" presupune restul parcului...practic, marea majoritatea a celor care au platit un bilet in aceasta zona, ar fi putut sta lejer dincolo de parc, fara bilet, si ar fi avut parte de aceeasi priveliste. Adica fara un pic de acces la scena...ci doar la cele cateva ecrane.
In rest au mai fost altii care s-au plans de mult praf (eu nu l-am simtit in propria-mi respiratie), altii de cozile interminabile de a achizitiona o sticla cu apa sau de la toalete.
Practic, tot ce a fost legat de organizare a fost dezastru...asa cum ne-am obisnuti sa fie la noi, romanii.
Rautatile adresate felului in care s-a prezentat diva, in care s-a desfasurat spectacolul sunt subiective. Fiecare cu placerile sale. E clar ca pentru cei mai in varsta nu a fost ceea ce asteptau...sa aiba parte doar melodii din anii 80-90. Acestea, atatea cate au fost, au fost si ele adaptate (remixate) in stilul anilor 2000. Asa ca am vazut destui oameni din aceasta categorie de varsta, care pe la jumatatea concertului s-au indreptat dezamagiti spre iesirele din parc. Altii chiar ironizau foarte suparati: "Cel mai tare moment din tot concertul a fost cel dedicat lui Michael Jackson" sau "Am fost la concert la Michael Jackson, care a avut in deschidere pe Madonna".
Adevarul este ca, tocmai prin aceasta, Madonna a reusit sa se mentina in varf, pentru ca avut puterea si capacitatea de a se reinventa pentru vremurile prezente. Ceea ce altii nu au reusit, un exemplu fiind chiar cel caruia diva i-a dedicat un moment din show-ul sau, Michael Jackson.
Indiferent de toate aceste rautati (a ce citi pareri individuale), la felul in care Madonna a creat istorie in muzica internationala, a meritat participarea la un astfel de concert si numai pentru faptul ca peste ani, cand (ca oricare dintre noi) ne va parasi (cand ii va suna TIC-TAC-ul...laitmotiv foarte prezent...chiar obsedant in tot spectacolul) pentru totdeauna, sa pot spune: "Am fost si eu la MADONNA!"

Niciun comentariu: