joi, 16 iulie 2009

Cateva ganduri rezultate din citirea cartii lui Mark Levy - Si daca e adevarat...

Am citit aceasta carte ce mi-a picat intamplator in mana. De curand am gasit si filmul scris dupa aceasta carte numit "Just like heaven" (http://www.imdb.com/title/tt0425123/). Nu l-am vizionat, dar dupa ce o voi face, sunt curios daca voi fi nevoit sa scriu cateva randuri...
Din cartea amintita am ramas impresionat de urmatoarele randuri scrise de autor:
  • Să identifici fericirea când se află la picioarele tale, să ai curajul şi hotărârea de a te apleca pentru a o lua în braţe... şi a o păstra. Asta-i inteligenţa inimii.
  • Visele trăite în doi alcătuiesc cele mai frumoase amintiri.
  • Ieri a trecut, mâine nu există încă, ce contează este astăzi, prezentul.
  • Timpul închide toate rănile, chiar dacă nu ne scuteşte de câteva cicatrice.
  • Nu poţi să le trăieşti pe toate, şi atunci important este să trăieşti esenţialul, iar fiecare dintre noi are "esenţialul său".
  • Inteligenţa singură fără inteligenţa inimii este doar o simplă logică şi nu e mare lucru de ea.
  • Când calculezi, când analizezi argumentele pro şi contra, iţi trece viaţa şi nu se petrece nimic.
  • Mâine e un mister pentru toată lumea, iar acest mister trebuie să provoace râsul sau dorinţa, nu frica sau refuzul.
  • Nimeni nu este proprietarul fericirii, uneori ai norocul să ai un contract de închiriere şi să fii locatarul ei. Trebuie să-i plăteşti foarte regulat chiria, altfel eşti evacuat foarte repede.

Si cel mai frumos citat este acesta pe care i-l dedic celei mai deosebite prietene din viata mea (ea, daca va citi, va sti ca este vorba despre ea):

  • Ce o să-ţi spun nu e uşor de înţeles, e imposibil de admis, dar dacă ai vrea să-mi asculţi povestea, dacă ai vrea să ai încredere în mine, atunci poate că vei sfârşi prin a mă crede şi asta e foarte important fiindcă eşti, fără să ştii, singura persoană din lume cu care pot împărţi acest secret (Te iubesc!).

3 comentarii:

Anonim spunea...

Riscant demers. Suna a Eminescu neinteles.... Oare care va fi epilogul? (am evitat sa scriu "sfirsitul")

Eumis spunea...

1. La ce demers te referi, cand zici ca este riscant?
2. Ti-as cere prea mult sa nu mai ramai anonim?
3. Multumesc pentru parerea exprimata.

Anonim spunea...

1. acest demers e periculos si inspirational, patetic chiar.

"dar dacă ai vrea să-mi asculţi povestea, dacă ai vrea să ai încredere în mine, atunci poate că vei sfârşi prin a mă crede şi asta e foarte important fiindcă eşti, fără să ştii, singura persoană din lume cu care pot împărţi acest secret (Te iubesc!)."

2. da

3. intelegi tu...